Kandydat musi mieć wyższe wykształcenie w kierunku administracji, prawa lub ekonomii, albo wykształcenie średnie ekonomiczne z minimum dwuletnim stażem pracy.
Oczywiście, nie ma mowy o jakimkolwiek wyroku za umyślne przestępstwa.
Liczy się również nieposzlakowana opinia oraz pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
W trakcie spotkania komisja rekrutacyjna na pewno sprawdzi wiedzę kandydata w zakresie kodeksu postępowania cywilnego, ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, systemie ubezpieczeń społecznych, pomocy społecznej, świadczeniach rodzinnych, pracownikach samorządowych i ochronie danych osobowych.
Co jeszcze będzie brane pod uwagę?
Wśród wymagań dodatkowych podano znajomość obsługi programu Płatnik, gotowość do szkoleń, umiejętności analitycznego myślenia i pracy w zespole oraz - jak w każdej pracy - umiejętność współdziałania w zespole, odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność i dobrą organizację.
Mile widziane jest też doświadczenie w księgowości.
Osoby chętne do podjęcia pracy mogą składać dokumenty w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu do 31 stycznia.
Dodatkowe, szczegółowe informacje można znaleźć na stronie OPS.
Po co te bzdury piszecie, wiadomo, że prace dostanie, ktoś z rodziny
A potem wejdź między wrony i kracz tak jak one…
No właśnie cała prawda
a synowa p.starosciny M.Studzinska jakie ma kwalifikacje?a pracuje w starostwie…
Bo ona synowa to inne ma względy Hmm dobrze ,że syna tam nie ma jeszcze