5 lipca. Kierowca busa, wjeżdżając z drogi podporządkowanej, zderzył się z jadącym w kierunku Torunia autobusem PKS, który zjechał z drogi, zsunął się po skarpie i dachował. Rannych zostało 11 osób.
21 września. Kierujący mercedesem vito 33-latek, chcąc skręcić w lewo, wyjechał z drogi podporządkowanej i zderzył się z jadącym drogą z pierwszeństwem przejazdu fiatem punto, którym kierowała 25-letnia kobieta. Kierowcy obu samochodów, jak i dwoje pasażerów punto - kobieta i 5-miesięczne dziecko – trafili do szpitala.
REKLAMA
Otworzy się w nowym oknieOtworzy się w nowym oknieOtworzy się w nowym oknie
To tylko dwa ostatnie wypadki (kolizje trudno byłoby policzyć), do których doszło na feralnym skrzyżowaniu. Czy jest szansa, aby stało się ono bardziej bezpieczne? Co na to Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do której należy trasa nr 91?
- Prowadzimy obecnie przygotowania dokumentacji projektowej pod nazwą „Terespol-Stolno - przebudowa Drogi Krajowej 91”. Dokumentacja obejmie również skrzyżowanie w Głogówku – wyjaśnia Tomasz Okoński, rzecznik GDDKiA w Bydgoszczy.
Inwestycja ma się rozpocząć w 2018 roku. W ramach przebudowy tego odcinka powstaną m.in. zatoki autobusowe, chodniki, przejścia dla pieszych oraz lewo i prawoskręty. Ale czy doczekamy się też ronda lub sygnalizacji świetlnej w Głogówku?
- Ostateczne rozwiązania będziemy mogli przedstawić na początku przyszłego roku, po zakończeniu prac projektowych – mówi rzecznik.
a.pudrzynski@extraswiecie.pl
Lewo i prawo skręty problemu
Lewo i prawo skręty problemu wypadków nie rozwiążą. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem byłaby budowa estakad.
Ponadto droga na tym fragmencie się poprostu zapada. Wymagana jest wymiana całej podbudowy na długości kilku kilometrów.
Pozdrawiam
Metformin Online Comprar
Metformin Online Comprar Priligy Generico Contrareembolso Cialis Poppers viagra online pharmacy Regenon