Obecnie w systemie dostępne są terminy do 14 poradni, np. do poradni ginekologiczno-położniczej, dermatologicznej, chirurgicznej czy urazowo-ortopedycznej.
- Zgodnie z oczekiwaniami pacjentów, udostępniamy pacjentom możliwość rejestracji w medycznym portalu informacyjnym. Czekamy na uwagi użytkowników. Będziemy rozszerzać możliwość rejestracji również o poradnie lekarzy rodzinnych i badania w diagnostyce obrazowej - zapowiada Przemysław Leśniewski, prezes Nowego Szpitala w Świeciu.
Rejestracja jest dostępna na stronie internetowej www.nowyszpital.pl w zakładce e-rejestracja.
Program do rejestracji jest zintegrowany z profilem zaufanym. Dlatego osoby, które korzystają z takiego profilu mogą logować się do portalu za jego pomocą i nie muszą dodatkowo potwierdzać swojej tożsamości.
Jeśli ktoś nie ma profilu zaufanego powinien założyć konto w systemie e-rejestracji i przy okazji wizyty w poradni potwierdzić tożsamość w rejestracji. Dopiero po potwierdzeniu tożsamości można umawiać się na wizyty.
Medyczny portal informacyjny umożliwia rejestrację do poradni, zmianę terminów czy odwołanie wizyty. Przy rejestracji trzeba podać dane ze skierowania lub w przypadku e-skierowania jego numer.
Obowiązkowe jest również podanie preferowanej formy kontaktu. Użytkownik sam też określa, kiedy chciałby otrzymać przypomnienie o planowanej wizycie.
- Zależy nam, żeby pacjenci korzystali z tego systemu. Zakładamy, że będziemy go rozwijać o nowe możliwości. Na razie czekamy na opinie i pomysły użytkowników - mówi Przemysław Leśniewski.
W przypadku pytań czy problemów z działaniem systemu można kontaktować się mailowo z centralną rejestracją w szpitalu pod adresem rejestracja.swiecie@nowyszpital.pl.
a.pudrzynski@extraswiecie.pl
Dla młodych tak, ale nikomu
Dla młodych tak, ale nikomu nie ujmując dla Seniorów to nie jest. Wiem , mam krewnych w starszym wieku 🙁
Czyli co,lepiej jak było
Czyli co,lepiej jak było tylko okienko?kolejka ,nerwy?Wiekszosc Seniorów ma chyba jakieś wnuki które mogą pomóc lub kogoś młodszego w rodzinie.Uważam że bardzo dobrze że powstała taka możliwość.Do Zielonej przychodni już dawno jest i korzystam bez problemu.I już marudzimy jak niema?czy marudzimy jak coś jest?
Ale umawiania na konkretne
Ale umawiania na konkretne godziny już ich przerasta? Nikt nie panuje tam nad kolejkami, ludzie w nerwach tracą całe dnie, a lekarze zwykle przychodzą dużo po czasie. Organizacja pracy leży na plecach i kwiczy.