Burmistrz, skarbnik i sekretarz na kwarantannie. Zmiany w pracy urzędu

Od 19 do 23 października zmienią się zasady funkcjonowania Urzędu Gminy w Nowem.
nowe-ug-1

Powód? Większość najważniejszych urzędników chwilowo nie pracuje z powodu koronawirusa.

- Burmistrz, skarbnik i sekretarz przebywają na kwarantannie. Będą na niej przez kilka dni, dopóki nie będziemy mieli pewności co do ich stanu zdrowia. Do tego czasu ze względów bezpieczeństwa postanowiliśmy wprowadzić ograniczenia w dostępie mieszkańców do urzędu – wyjaśnia Zbigniew Lorkowski, zastępca burmistrza Nowego.

W Urzędzie Stanu Cywilnego mieszkańcy załatwią sprawy po ich wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu pod numerem 52 33 37 234. Śluby cywilne odbywają się zgodnie z ogólnymi zasadami związanymi z epidemią Covid-19.
REKLAMA

We wszystkich pozostałych sprawach zaleca się kontakt mailowy pod adresem nowe@gminanowe.pl.

Druki związane z urzędem gminy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej tutaj.

- Druki w formie papierowej można również pobrać ze zasobników znajdujących się przed urzędem. Wypełnione należy wrzucić do przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się na drzwiach urzędu. Skrzynka będzie na bieżąco sprawdzana. Wnioski i deklaracje można również składać za pośrednictwem poczty – informuje Zbigniew Lorkowski.

Dodatkowe informacje na stronie www.gminanowe.pl.

a.pudrzynski@extraswiecie.pl

Udostępnij

Wybrane dla Ciebie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors