Od pewnego czasu, głównym hasłem przewodnim na stronie internetowej Wdy jest zdanie: „Zmieniamy się dla Was”. Pierwszy zespół, po wycofaniu z rozgrywek trzeciej ligi, gra co prawda na razie w A-klasie, ale w planach jest szybki awans do „okręgówki”.
Nowa strona i... telewizja
Zanim to jednak nastąpi, Wda postanowiła skupić się na działaniach marketingowych, co widać gołym okiem. Na pierwszy plan wychodzi przede wszystkim strona internetowa, do tej pory trochę zaniedbywana przez klub.
Teraz informacje pojawiają się na bieżąco. Możemy przeczytać nie tylko relacje z meczów pierwszej drużyny, ale również newsy o występach drużyn młodzieżowych, czy też informacje o zainteresowaniu dużych klubów zawodnikami Wdy. Na stronie głównej natomiast pojawiają się zdjęcia dwóch czołowych zawodników – Łukasza Wenerskiego i Bartosza Czerwińskiego, wystylizowanych na rycerzy.
Innym pomysłem na poprawę wizerunku marketingowego jest założenie klubowej telewizji, którą zajął się Mateusz Rezmer. Kanał na serwisie YouTube – Wda Świecie TV ma nawet swoją czołówkę w postaci ciekawej dla oka animacji. Oprócz skrótów spotkań, można tam obejrzeć wywiady z zawodnikami i sztabem szkoleniowym. Niby to standard w obecnych czasach, ale do tej pory kibice w Świeciu mogli o tym tylko pomarzyć.
Wabienie sponsorów
Kolejnym ukłonem w stronr kibiców, mają być darmowe wejściówki do końca rundy, co zważywszy na ten poziom rozgrywek, powinno być w zasadzie normą, nie mniej jednak warto to również odnotować.
Wda zamierza również rozwijać się w strukturach Partnerskich Klubów Biznesu. Koordynatorem projektu został Wojciech Pogoda. W ramach działań z tego zakresu odbyło się już kilka spotkań biznesowych, które organizowane są raz w miesiącu.
Klub zaczyna w ten sposób jakby na nowo budować swój potencjał sponsorski, aby w razie szybkich awansów sportowych, które są przecież planowane, mieć również solidne zaplecze finansowe. Wszystko po to, aby nie powtórzyła się sytuacja, że trzeba będzie znów wycofywać zespół z rozgrywek z powodu braku pieniędzy. Jak widać, coś się w zakresie marketingu ruszyło i jest pod tym względem coraz lepiej. Na wymierne efekty działań klubu, trzeba będzie jeszcze jednak trochę poczekać.
sport@extraswiecie.pl
dlaczego wda II/ TOR nie
dlaczego wda II/ TOR nie zmieni nazwy na WDA II przecież wda to wda a Tor to tor jedno kojaży sie ze świeciem drugie z Laskowicami. nikt tego nie widzi
Znowu pompowanie pieniędzy w
Znowu pompowanie pieniędzy w nic nie wartą piłkę nożną na poziomie podwórkowym. Warto by było tą kasę przeznaczyć na siatkarki albo odbudowanie koszykówki, która w Śwìeciu była numerem 1.
no zmienili sie ostatnio…z
no zmienili sie ostatnio…z trzecioligowców na SERIE A :)zobaczymy co dalej
Get Isotretinoin Mastercard
Get Isotretinoin Mastercard Accepted Discount Fedex Shipping Price Buy Cialis One Day Receipt cialis without prescription Zithromax Cost Buy Cafergot With No Prescription