Teren dawnej cukrowni zamienia się w prawdziwe „zagłębie” zakupowe miasta. Oprócz istniejących już marketów, powstają kolejne (trwa właśnie budowa Mrówki), a w planach jest powstanie największej w mieście galerii handlowej. Specjalnie na jej potrzeby radni zmienili na tym obszarze plan zagospodarowania przestrzennego, pozwalający na stawianie obiektów o powierzchni sprzedaży przekraczającej 2 tys. m kw.
REKLAMA
Powstanie ul. Armii Krajowej z jednej strony odciążyło ul. Wojska Polskiego, a z drugiej usprawniło komunikację w tej części miasta. Wciąż jednak bywa tam tłoczno. Wybudowanie około 300-metrowego odcinka ul. Cukrowników za blisko milion złotych, który pozwolił na połączenie z ul. Wodną, dodatkowo poprawi poruszanie się autem.
....,
18 sierpnia 2020 19:00
Jest nowy odcinek jest zabawa
Jest nowy odcinek jest zabawa ha ha
Edek
19 sierpnia 2020 09:30
Brak jeszcze połączenia z ul.
Brak jeszcze połączenia z ul. Polną
KAR
19 sierpnia 2020 21:48
Mieszkańcy Polnej muszą
Mieszkańcy Polnej muszą objeżdżać spory kawałek miasta ze względu na brak bezpośredniego połączenia z przedłużeniem ulicy Parkowej. Wystarczy usyp w dolinie i asfalt na końcu Polnej lub mini wiadukt i gotowe… 🙂 Przecież ta dolina na końcu Polnej i tak jest nie wykorzystana, a to miejsce idealne do kontynuowania ulicy.
Gruba Marycha
20 sierpnia 2020 01:16
Nie zapomnij poprosić o to
Nie zapomnij poprosić o to żeby na początku i końcu tej ulicy jeszcze z dwa ronda ci dorobili.
KAR
21 sierpnia 2020 01:01
Szanowna Pani! Nikt tutaj nie
Szanowna Pani! Nikt tutaj nie mówi o rondach.
Ktoś
21 sierpnia 2020 10:28
z polnej łatwo dostać się na
z polnej łatwo dostać się na wodną, skąd nową ulicą dojedziesz do marketów. Ta droga rozwiązała problem przebijania się przez miasto.. Byle narzekać
KAR
21 sierpnia 2020 14:03
Na końcu Polnej jest bardzo
Na końcu Polnej jest bardzo blisko do ul. Parkowej, bo tak się te ulice schodzą Szanowny Panie(i). To kilkadziesiet metrów usypanej ziemi lub mini – wiadukt. Reszta to kwestia budżetu i środków na to, ale to już sprawa miasta.
ktoś
21 sierpnia 2020 14:57
To o czym Pan mówi to jest
To o czym Pan mówi to jest bardzo duża inwestycją. Wybudowanie od zera odcinka o którym mowa w artykule kosztowało ponad milion, a gdzie cos takiego o czym Pan mówi. Dolina jest bardzo głęboka, a wiadukty nie są tanie.
Pozatym nie wiem czy mieszkańcy Polnej byliby zadowoleni gdby zrobiono z niej przejezdny ciag komunikacyjny. W którym mieszkancy starego miasta szukali by drogi na skróty do marketów.
KAR
31 sierpnia 2020 13:54
Dlatego napisałem, że to
Dlatego napisałem, że to kwestia ewentualnych środków finansowych jakimi dysponuje UM.
teresa
20 sierpnia 2020 14:52
super!
super!
@#!
21 sierpnia 2020 20:32
I jeszcze tramwaj by się
I jeszcze tramwaj by się przydał, albo pociąg przez całe miasto, to by dopiero była jazda no i z przystankiem koło każdego marketu oooo. A droga super!!! Brawo!!!