Za dwa tygodnie sklep Bajka - Odzież Dziecięca przy ul. Klasztornej 1A w Świeciu będzie świętował swoje pierwsze urodziny. Niewątpliwym sukcesem jest to, że w stosunkowo krótkim czasie sklep stał się jednym z ulubionych miejsc zakupów wielu młodych rodziców. W jaki sposób udało się to osiągnąć?
- Na pewno trzeba z uwagą śledzić dziecięcy repertuar kinowy i bajki na popularnych kanałach telewizyjnych - zdradza Kamila Piotrowska, właścicielka sklepu przy ul. Klasztornej. - Oczywiście pomocni bywają dostawcy, ale i tak warto szukać samemu i szybko reagować na modę.
W przeciwieństwie do dorosłych, którzy zwykle cenią sobie oryginalność, dzieci chcą mieć ubrania podobne, a nawet identyczne do tych, które noszą rówieśnicy.
PARTNER DZIAŁU BIZNES
Obecnie na fali jest przede wszystkim "Psi patrol", co wiąże się z premierą filmu kinowego. Wciąż licznych fanów ma też "Kraina lodu", chociaż od premiery drugiej części minęły już dwa lata. Natomiast prawdziwym fenomenem, który całkowicie wymyka się tym regułom, jest Myszka Miki.
- Sama nie wiem, dlaczego jest tak popularna - zastanawia się Kamila Piotrowska. - Nie ma żadnych premier kinowych, w telewizji też można ją zobaczyć stosunkowo rzadko, a mimo to dzieci chętnie noszą ubrania z Miki lub Minnie.
Jednak o sukcesie przesądził nie tylko asortyment. Równie istotne jest budowanie więzi z klientem.
- Regularnie publikuję w mediach społecznościowych nowe wzory - mówi właścicielka sklepu. - Poza tym informuję klientki za pośrednictwem Messengera, że już dotarła rzecz, o którą pytały kilka dni temu. Takie starania procentują - zaznacza.
REKLAMA
Sierpień i początek września to wyjątkowo dobry czas dla branży odzieżowej, bo wielu rodziców w tym czasie kompletuje wyprawkę. I tak dzieje się w tej chwili.
Oferta sklepu Bajka - Odzież Dziecięca obejmuje ubrania od niemowlęcych do młodzieżowych (do 164 cm). W przypadku tych ostatnich oczywiście kolorystyka i wzornictwo są dopasowane do upodobań nastolatków.
- Mam nadzieję, że ten rok szkolny będzie już normalny, bo niestety pandemia negatywnie odbiła się na obrotach - przyznaje Kamila Piotrowska. - Jeżeli ktoś nie musi wychodzić z domu i niemal cały dzień może spędzić w piżamie, to nie wydaje pieniędzy na odzież.
a.bartniak@extraswiecie.pl
REKLAMA
Agencja Marketingowa PromoAS zajmuje się obsługą mediów społecznościowych dla firm, instytucji, klubów oraz stowarzyszeń, drukiem materiałów promocyjnych, produkcją gadżetów reklamowych, a także organizacją i prowadzeniem eventów. Wieloletnie doświadczenie, nietuzinkowe pomysły i korzystne ceny pozwalają nam w przygotowaniu atrakcyjnych ofert dla klientów.
Komentarze (0)