Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym użytkownikom.

Zapraszamy Cię do zapoznania się ze zmienioną Polityką prywatności.

Close GDPR info

Extra Świecie

Imieniny obchodzą:

Franciszek, Dawid, Justyna
  • słabe opady deszczu
    Dzisiaj:
    17°C / 13°C
  • słabe opady deszczu
    Jutro:
    14°C / 9°C
  • zachmurzenie umiarkowane
    Pojutrze:
    13°C / 10°C

"Świat dziecięcej mody rządzi się swoimi prawami". Kamila Piotrowska ze sklepu Bajka zdradza, co jest teraz na topie

Andrzej Bartniak
15 września, 17:06
Żeby odnaleźć się w tej branży, trzeba być na bieżąco z dziecięcymi bohaterami, których sława czasami trwa zaledwie kilka miesięcy. Jednak do zbudowania solidnych podstaw, które ugruntują biznes, trzeba czegoś więcej. Jak z powodzeniem prowadzić sklep odzieżowy dla dzieci opowiada Kamila Piotrowska.
Kamila Piotrowska w swoim sklepie przy ul. Klasztornej 1A w Świeciu
Fot. Andrzej Bartniak

Za dwa tygodnie sklep Bajka - Odzież Dziecięca przy ul. Klasztornej 1A w Świeciu będzie świętował swoje pierwsze urodziny. Niewątpliwym sukcesem jest to, że w stosunkowo krótkim czasie sklep stał się jednym z ulubionych miejsc zakupów wielu młodych rodziców. W jaki sposób udało się to osiągnąć?

- Na pewno trzeba z uwagą śledzić dziecięcy repertuar kinowy i bajki na popularnych kanałach telewizyjnych - zdradza Kamila Piotrowska, właścicielka sklepu przy ul. Klasztornej. - Oczywiście pomocni bywają dostawcy, ale i tak warto szukać samemu i szybko reagować na modę.

W przeciwieństwie do dorosłych, którzy zwykle cenią sobie oryginalność, dzieci chcą mieć ubrania podobne, a nawet identyczne do tych, które noszą rówieśnicy.
PARTNER DZIAŁU BIZNES

Obecnie na fali jest przede wszystkim "Psi patrol", co wiąże się z premierą filmu kinowego. Wciąż licznych fanów ma też "Kraina lodu", chociaż od premiery drugiej części minęły już dwa lata. Natomiast prawdziwym fenomenem, który całkowicie wymyka się tym regułom, jest Myszka Miki.

- Sama nie wiem, dlaczego jest tak popularna - zastanawia się Kamila Piotrowska. - Nie ma żadnych premier kinowych, w telewizji też można ją zobaczyć stosunkowo rzadko, a mimo to dzieci chętnie noszą ubrania z Miki lub Minnie.

Jednak o sukcesie przesądził nie tylko asortyment. Równie istotne jest budowanie więzi z klientem.

- Regularnie publikuję w mediach społecznościowych nowe wzory - mówi właścicielka sklepu. - Poza tym informuję klientki za pośrednictwem Messengera, że już dotarła rzecz, o którą pytały kilka dni temu. Takie starania procentują - zaznacza.
REKLAMA

Sierpień i początek września to wyjątkowo dobry czas dla branży odzieżowej, bo wielu rodziców w tym czasie kompletuje wyprawkę. I tak dzieje się w tej chwili.

Oferta sklepu Bajka - Odzież Dziecięca obejmuje ubrania od niemowlęcych do młodzieżowych (do 164 cm). W przypadku tych ostatnich oczywiście kolorystyka i wzornictwo są dopasowane do upodobań nastolatków.  

- Mam nadzieję, że ten rok szkolny będzie już normalny, bo niestety pandemia negatywnie odbiła się na obrotach - przyznaje Kamila Piotrowska. - Jeżeli ktoś nie musi wychodzić z domu i niemal cały dzień może spędzić w piżamie, to nie wydaje pieniędzy na odzież.

a [dot] bartniakatextraswiecie [dot] pl


REKLAMA
Agencja Marketingowa PromoAS zajmuje się obsługą mediów społecznościowych dla firm, instytucji, klubów oraz stowarzyszeń, drukiem materiałów promocyjnych, produkcją gadżetów reklamowych, a także organizacją i prowadzeniem eventów. Wieloletnie doświadczenie, nietuzinkowe pomysły i korzystne ceny pozwalają nam w przygotowaniu atrakcyjnych ofert dla klientów.