Osoby ubiegające się o pracę aplikanta w Straży Miejskiej w Świeciu muszą spełnić szereg wymagań.
Sprawdź poniżej.
- wykształcenie średnie
- posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu: ustawy o strażach gminnych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- kandydat nie może być karany za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- jest sprawny pod względem fizycznym i psychicznym
- umiejętność pracy w zespole.
- samodzielność i komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- ukończone 21 lat
- posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej
- cieszyć się nienaganną opinią.
Są też wymagania dodatkowe:
- dobrze widziane są dokumenty wskazujące na czynne zajmowanie się sportem, w szczególności sportami obronnymi
- umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i współpracy w zespole.
- odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi urządzeń informatycznych
Chętni do pracy powinni wymagane dokumenty złożyć do 22 kwietnia 2025 r. do godziny 16.00 wraz z dopiskiem: "Nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim Świeciu" osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Świeciu ul. Wojska Polskiego - 124 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Świeciu ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie.
Oferty, które wpłyną po tym terminie pozostają bez rozpatrzenia – liczy się data wpływu do urzędu.
W ramach prowadzonego naboru przewidywany jest test sprawnościowy. Kandydaci spełniający wymogi formalne o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu sprawnościowego zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie na adres e-mail podany w kwestionariuszu.