Aby móc korzystać z usługi rejestracji wizyt przez internet wymagane jest założenie przez pacjenta indywidualnego konta. W tym celu należy się udać się do rejestracji przychodni z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość. Tam rejestrowane są wszystkie dane konieczne do wydania dostępu do portalu pacjenta.
REKLAMA
- Chyba nikogo nie trzeba przekonywać do korzyści z tej możliwości rejestracji, o co niektórzy zabiegali już od pewnego czasu - mówi Beata Sternal-Wolańczyk, dyrektor Miejsko-Gminnej Przychodni w Świeciu. - To swoboda w zakresie wyboru i umówienia wizyty lekarskiej. Pacjent może przeglądać wszystkie terminarze wizyt i w ten sposób zaplanować samodzielnie odpowiadającą mu datę i godzinę. To również brak ograniczeń co do czasu oraz miejsca. Pacjent może zarezerwować wizytę z domu, bez względu na porę dnia i nocy - zaznacza Beata Sternal-Wolańczyk.
Szczegółowe informacje na temat funkcjonowania systemu zostały zawarte w regulaminie korzystania z usługi rejestracji wizyt przez internet, dostępnego na stronie internetowej zobacz.