Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym użytkownikom.

Zapraszamy Cię do zapoznania się ze zmienioną Polityką prywatności.

Close GDPR info

Reklama

Extra Świecie

Imieniny obchodzą:

Dominika, Norbert, Paulina
  • zachmurzenie duże
    Dzisiaj:
    25°C / 13°C
  • zachmurzenie umiarkowane
    Jutro:
    26°C / 13°C
  • bezchmurnie
    Pojutrze:
    26°C / 14°C
REKLAMA

Spada lojalność wobec dyskontów. Klienci podążają bardziej za promocją niż za szyldem sklepu

red
9 czerwca 2022, 11:07
Ogromny wzrost cen artykułów spożywczych sprawił, że klienci znacznie uważniej analizują różnego rodzaju promocje oferowane przez poszczególne sieci.
Wypełnienie kosza zakupami z miesiąca na miesiąc staje się coraz bardziej kosztowne
Fot. Andrzej Bartniak

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przeanalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów, w tym roku do Biedronki poszło ponad 91 proc. klientów wszystkich dyskontów spożywczych.

Największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 proc. Podobnie sytuacja wygląda z udziałem w ruchu. Pod tym względem liderem jest Biedronka, która odpowiadała ostatnio za przeszło 64 proc. wizyt w tym segmencie.

Z kolei łączny ruch w sklepach najbardziej zwiększył się w Netto, bo o blisko 3 proc. Według zebranych danych, klienci częściej niż rok wcześniej robią zakupy w dyskontach. Jednocześnie widać coraz mniejszą lojalność wobec dyskontów.

Źródło: MondayNews

redakcjaatextraswiecie [dot] pl