Spada lojalność wobec dyskontów. Klienci podążają bardziej za promocją niż za szyldem sklepu

Ogromny wzrost cen artykułów spożywczych sprawił, że klienci znacznie uważniej analizują różnego rodzaju promocje oferowane przez poszczególne sieci.
niedziela-bez-handlu-3

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przeanalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów, w tym roku do Biedronki poszło ponad 91 proc. klientów wszystkich dyskontów spożywczych.

Największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 proc. Podobnie sytuacja wygląda z udziałem w ruchu. Pod tym względem liderem jest Biedronka, która odpowiadała ostatnio za przeszło 64 proc. wizyt w tym segmencie.

Z kolei łączny ruch w sklepach najbardziej zwiększył się w Netto, bo o blisko 3 proc. Według zebranych danych, klienci częściej niż rok wcześniej robią zakupy w dyskontach. Jednocześnie widać coraz mniejszą lojalność wobec dyskontów.

Źródło: MondayNews

redakcja@extraswiecie.pl

 

Udostępnij

Wybrane dla Ciebie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors