Zmiany organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Świeciu

Urząd Miejski w Świeciu wprowadza od września nowe zasady przyjmowania interesantów.
Fot. archiwum

W trosce o sprawną obsługę mieszkańców oraz lepsze gospodarowanie czasem pracy burmistrza i jego zastępców, od września wprowadzamy nowe zasady przyjmowania interesantów w ramach tzw. dyżuru burmistrza - informuje Urząd Miejski w Świeciu.

Burmistrz oraz jego zastępcy będą przyjmować mieszkańców w każdy wtorek w godz. 12.00–16.00.

Na spotkanie należy wcześniej umówić się telefonicznie w sekretariacie urzędu pod nr telefonu 52 33 32 323, osobiście lub poprzez e-mail: sekretariat@swiecie.eu

Każdy z burmistrzów odpowiada za określone obszary działalności gminy.

W zależności od rodzaju sprawy rekomendujemy kontakt z osobą nadzorującą dany zakres. Zachęcamy także do wcześniejszego kontaktu z pracownikiem odpowiedniego wydziału lub referatu – często pozwala to szybciej i sprawniej zakończyć sprawę - czytamy w komunikacie świeckiego urzędu.

Podział kompetencji:

Krzysztof Kułakowski – burmistrz Świecia

  • bezpieczeństwo publiczne, nadzór nad Strażą Miejską,
  • zarządzanie kryzysowe, ochrona ludności, OSP,
  • gospodarka mieszkaniowa, nadzór nad Referatem Mieszkaniowym,
  • oświata – szkoły podstawowe, przedszkola, żłobki,
  • kultura i sport – nadzór nad Centrum Kultury oraz Centrum Sportu i Rekreacji,
  • czytelnictwo – nadzór nad pracą Miejskiej Biblioteki Publicznej.

Sławomir Siemaszko – I zastępca burmistrza

  • inwestycje gminne, nadzór nad pracą Wydziału Inwestycyjnego,
  • planowanie przestrzenne, dotacje na wymianę źródeł ciepła,
  • tereny inwestycyjne i gospodarka majątkiem gminy,
  • nadzór nad pracą Wydziału Budownictwa, Architektury, Geodezji i Gospodarki Gruntami,
  • profilaktyka – Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  • pomoc społeczna – działalność Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami – Ośrodek Integracji i Rehabilitacji, Środowiskowy Dom Samopomocy.

Marta Karolczak – II zastępca burmistrza

  • rolnictwo, ochrona środowiska, przestrzeń publiczna, decyzje środowiskowe,
  • bieżące utrzymanie dróg, ścieżek rowerowych, chodników, oświetlenie, transport publiczny,
  • gospodarka odpadami i wodno-ściekowa, mała retencja,
  • promocja gminy i współpraca zagraniczna,
  • sprawy Urzędu Stanu Cywilnego,
  • zdrowie i nadzór nad Miejsko-Gminną Przychodnią.

Dodatkowo przypominamy, że od września w każdy czwartek w godz. 12.00–15.30 nie będzie możliwości osobistego załatwiania spraw w wydziałach urzędu. Ten czas przeznaczony będzie na prace biurowe związane z przygotowywaniem dokumentacji, co jest niezbędne do sprawnej obsługi mieszkańców w pozostałe dni tygodnia - podano w komunikacie.

Godziny pracy kasy, nie ulegają zmianie.

redakcja@extraswiecie.pl

Udostępnij

Wybrane dla Ciebie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors