A co, gdybyś mógł serwować w swoim lokalu pyszną, aromatyczną kawę na wynos, nie musząc ani ponosić dużych kosztów, ani więcej pracować? To możliwe – dzięki profesjonalnemu stoisku z kawą, które teraz możesz wydzierżawić, na przykład od Tchibo Coffee Service, lidera w branży kawowych rozwiązań dla firm.
Podsumowanie:
- Stoisko z kawą (https://www.tchibo-coffeeservice.pl/rozwiazania-dla-biznesu/modele-finansowania/coffee-to-go/) to samodzielny, kompaktowy mebel wyposażony w ekspres do kawy i akcesoria niezbędne do przygotowania napoju na wynos w zaledwie kilka minut.
- Dziś stoisko kawowe jest łatwiej dostępne dla przedsiębiorców, bo na rynku funkcjonują firmy wyspecjalizowane w dzierżawie takich kącików.
- Dotarcie do nowych klientów, poprawienie wizerunku firmy czy zwiększenie konkurencyjności lokalu to tylko kilka najważniejszych korzyści płynących z posiadania stoiska z kawą.
Z czego składa się stoisko z kawą?
W skład kącika kawowego wchodzi przede wszystkim nowoczesny, automatyczny ekspres do kawy, a także akcesoria niezbędne do przygotowania napoju na wynos: kubki jednorazowe, wieczka, mieszadełka, cukier w saszetkach, syropy smakowe i topping mleczny. Całości dopełnia zawsze pozostający pod ręką, a jednocześnie skrzętnie ukryty kosz na odpadki i telemetria – system zbierający informacje o liczbie i rodzajach wydanych napojów Wszystko mieści się w umiejętnie zaprojektowanym, schludnym i kompaktowym meblu, gotowym do umieszczenia w lokalu, na przykład w ciągu ekspozycyjno-sprzedażowym, a także łatwym w czyszczeniu. Stoisko z kawą ma umożliwić szybkie i bezproblemowe przygotowanie napoju na wynos przez klientów.
Upewnij się, czy warto wyposażyć lokal w stoisko z kawą
Polacy lubią pić kawę „na mieście” – co do tego nie ma wątpliwości. Trend ten stale się umacnia, dlatego jeśli myślisz o rozwinięciu swojego biznesu (cukierni, sklepu, stacji benzynowej itp.), stoisko z kawą to konieczny element wyposażenia Twojego lokalu. Oto korzyści, które z niego płyną!
- Większa liczba klientów – włączając kawę na wynos do oferty swojego lokalu, otwierasz się na nowych klientów, w tym zamożniejszych konsumentów.
- Poprawa wizerunku firmy – aromatyczny zapach kawy unoszący się od wejścia i możliwość zakupu pysznego napoju w kilka minut to rzeczy, które budują pozytywne skojarzenia z Twoim lokalem i zwiększają szansę na powrót klientów.
- Zwiększenie konkurencyjności swojego lokalu – dołącz do swojego lokalu profesjonalne, samoobsługowe stoisko z kawą, a stanie się on atrakcyjniejszy w oczach klientów niż okoliczne sklepy, piekarnie czy stacje benzynowe.
- Większe przychody – każdy z tych elementów prowadzi do jednego: zwiększenia przychodów osiąganych przez Twój lokal. Sprzedaż kawy na wynos jest bardzo rentowną usługą; marże sięgają nawet kilkudziesięciu procent!
Komentarze (0)