Jak podaje Nowy Szpital, w samej poradni ortopedycznej na wizytę nie stawiło się aż 28 pacjentów, 5 osób nie dotarło do poradni diabetologicznej i 2 do poradni chirurgicznej. Wizyt nie odwołano, więc nikt inny nie mógł skorzystać ze zwolnionego miejsca.
- Chcielibyśmy ograniczyć takie sytuacje, dlatego namawiamy pacjentów do korzystania z naszej centralnej rejestracji telefonicznej. Umówienie wizyty czy jej odwołanie nie wymaga przychodzenia do szpitala - mówi Przemysław Leśniewski, prezes Nowego Szpital w Świeciu.
Jak dodaje prezes, wystarczy, żeby pacjent zadzwonił do centralnej rejestracji na numer 41 240 0000 i poinformował, że nie może przyjść na umówioną wizytę.
- Pracownik call center anuluje wizytę i jeśli pacjent będzie sobie tego życzył, wyznaczy nowy termin - zapewnia Przemysław Leśniewski.
Telefoniczna rejestracja pracuje od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 18.00. Pacjenci oczekujący na infolinii mogą skorzystać z opcji oddzwonienia. W tym przypadku pracownik call center automatycznie oddzwoni na numer, który wyświetli się w systemie.
Jak zapewnia Nowy Szpital, dwa dni przed wizytą, każdy pacjent, który wyraził zgodę otrzymuje SMS-a z przypomnieniem o planowanej wizycie oraz numerem telefonu, pod którym można odwołać wizytę lub zmienić jej termin.
Inną formą zarządzania swoimi wizytami jest system elektronicznej rejestracji dostępny na stronie internetowej: www.nowyszpital.pl.
- Do korzystania z systemu wystarczy profil zaufany. Na bieżąco terminy wizyty są aktualizowane w poradni podstawowej opieki zdrowotnej w Pruszczu oraz do poradni specjalistycznych w Świeciu: ginekologiczno-położniczej, chirurgicznej, urazowo-ortopedycznej, alergologicznej, chorób zakaźnych czy laryngologicznej - wylicza Marta Pióro, rzecznik Grupy Nowy Szpital.
W serwisie można zarezerwować wizytę, odwołać ją lub zmienić termin.
a.pudrzynski@extraswiecie.pl
Dziwne żeby pamiętać termin
Dziwne żeby pamiętać termin wizyty jak nawet tyle dni w kalendarzu nie ma …
Nie piszcie pierdół ja czekam
Nie piszcie pierdół ja czekam już dwa lata i po 1,5 roku dostalemy SMS iż za rok przesunęła mi się kolejka o dwie godziny. Typowy film miś Bareji
to nie szpital, tylko Punkt
to nie szpital, tylko Punkt Felczerski
Hej rakarnia
Hej rakarnia
Tak odległe terminy, że albo
Tak odległe terminy, że albo się człowiek decyduje iść prywatnie albo wyzdrowieje do tego czasu
Wystatczy przeczytać cztery
Wystatczy przeczytać cztery wpisy, żeby przekonać się, czym kieruje się h_o_ł_o_t_a oceniająca działalność Nowego Szpitala.
Pocieszę was ze wszędzie
Pocieszę was ze wszędzie służba zdrowia kuleje.ja w Niemczech mieszkam i tu tez wesoło nie jest z terminami i podejściem do pacejenta.
Nie przyszli bo umarli taki
Nie przyszli bo umarli taki czas oczekiwania!!!!
Problemem też są pacjenci
Problemem też są pacjenci,którzy mają wizyty np na godzinę 11.00 a siedzą już od 9.00 blokujący wszystkie siedzenia. Dwa pacjenci SOR… Jak byłem ostatnio z mamą to człowiek przyszedł z bólem pięty od ponad miesiąca i awanturował się ,że Pani w triage kazała mu długo czekać a wieczorem idzie na urodziny…
Po pierwsze jak płacisz to
Po pierwsze jak płacisz to szybki termin. Czy do wszystkich poradni można elektronicznie?
Ładnie teraz ten szpital
Ładnie teraz ten szpital wygląda przynajmniej zewnątrz. Baterie, okna i elewacja. Widać rękę do oszczędzania energii i że dyrekcja próbuje coś poprawić
Na obraz też możesz sobie
Na obraz też możesz sobie popatrzeć. Ale nie wyleczy.
Tak na poważnie to w tym
Tak na poważnie to w tym wszystkim chodzi o efektywność leczenia. A ta jak wiemy jest przez większość krytykowana. Nie sztuką jest przyjmować na ilość. Jak mogą być efekty , jak jeden specjalista kieruję do drugiego na konsultacje albo rechabilitacje ,a tam termin za pół roku albo i dłużej.
Kiedy dzwonimy do tego
Kiedy dzwonimy do tego durnego szpitala to cud jak się nie jest 50 w kolejce oczekujących na połączenie z konsultantem. Co daje średnio 1,5h czekania na połączenie. Po czym okazuje się że i tak trzeba osobiście , bo trzeba pokazać skierowanie lub inne duperele. Ten szpital powinien wrocić pod zarząd Powiatu , wtedy może by patrzeli na pacjenta a nie na petenta.