Oferta pracy w Zakładzie Usług Komunalnych w Świeciu

Fot. Pexels

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świeciu ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. Księgowości i Administracji

Opis stanowiska: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń podatkowych firmy,
  • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji księgowej i finansowej,
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
  • Obsługa administracyjna biura, w tym prowadzenie korespondencji, organizowanie spotkań i zarządzanie terminarzem,

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość programu Symfonia FK – mile widziana
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, programy księgowe),
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
  • Przyjazną atmosferę w zespole,

Zgłoszenia: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: sekretariat@zuk-swiecie.pl  lub składanie aplikacji bezpośrednio w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Świeciu, ul. Ciepła 4

Udostępnij

Wybrane dla Ciebie

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors