Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świeciu ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Księgowości i Administracji
Opis stanowiska: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń podatkowych firmy,
- Przygotowywanie i kontrola dokumentacji księgowej i finansowej,
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych,
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie,
- Obsługa administracyjna biura, w tym prowadzenie korespondencji, organizowanie spotkań i zarządzanie terminarzem,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne,
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość programu Symfonia FK – mile widziana
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, programy księgowe),
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń,
- Przyjazną atmosferę w zespole,
Zgłoszenia: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: sekretariat@zuk-swiecie.pl lub składanie aplikacji bezpośrednio w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Świeciu, ul. Ciepła 4
Komentarze (0)